2013/12/02

Gör-det-själv-intervju

HANDBOK Som PatrikG skrev i förra inlägget så är det alltså igång med lagträningen inför säsongen 2014. Han skrev även att vi inte styrt upp någon intervju med någon ur truppen i samband med denna premiär. Jag tänkte därför lista ett par standardsvar som DU sedan kan applicera på de frågor som du helst vill ha svar på.

Mikael Stahre:
  • Det är ju framför allt vid sådana här tillfällen som man känner hur glad man är att man har fått möjligheten att jobba med det här varje dag.
  • Någonstans handlar det om att vinna fotbollsmatcher och sättet man gör det på ser inte alltid likadant ut.
  • Vi har en plan som vi jobbar efter och det finns ingen anledning att avvika från den just nu.
  • Stort tack.
  • Stort tack.
Håkan Mild:
  • Vi tittar alltid på bra spelare.
  • Vi är väldigt glada över att ha honom här.
  • Inga kommentarer.
Godtycklig spelare:
  • Jag läser inte så mycket vad som står i media utan jag kör på så gott jag kan så ska det förhoppningsvis gå bra.
  • Pontus är den bästa jag någonsin har spelat med.
Glenn Hysén:
  • Ha d gott. Glenn.
Den här lilla guiden gäller naturligtvis inte bara idag utan den kan ni plocka fram när som helst under säsongen för att få svar på just era frågor kring laget.

/patricw
@patricwestberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.