2012/01/31

Säsongshets och Turkiet

Som ni säkert redan läst så skall jag åka med och bevaka träningslägret i Turkiet. Jag är väldigt förväntansfull inför resan och känner mig hedrad av att få förtroendet att leverera rörliga bilder till er som läser BaraBen. Under några år har jag lagt upp klipp från matcher och intervjuer och skall göra mitt bästa för att stilla ert behov av material från lägret.

Jag tänker inte avslöja något i förhand men, idéerna håller på att ta form till planer och jag hoppas kunna bjuda på lite mer än bara klipp från träning och intervjuer. Det finns en anledning till att jag inte skriver något på BaraBen så jag klippte ihop en liten sak åt er och hoppas att den kan inspirera er inför en säsong där inte bara spelarna gör sitt yttersta för laget och klubben.

/ Karlsro04





Så vad väntar du på? Stöd vår insamling genom att putta in ett bidrag till plusgirokonto 438346-9. Märk din insättning "Turkiet 2012" + ditt namn/din grupps namn. Utan ditt bidrag blir det ingen resa.
(Gåvolämnarna presenteras i en lista här på bloggen efter hand så vill du/ni skänka pengen anonymt, skriv inget namn.)