2011/08/24

Khaddaffis reaktion på Sebastians skada

18 kommentarer:

  1. Jag håller med Muammar i hans analys.

    SvaraRadera
  2. RESPEKT !

    http://www.youtube.com/watch?v=aF0BQFGkJ9w

    SvaraRadera
  3. Men vad har Hitler att säga då?

    SvaraRadera
  4. Lite svårt att höra Hitlers åsikt han är död. Det är inte Khaddaffi, han följer fortfarande allsvenskan.

    SvaraRadera
  5. Tragiskt, uselt värdelöst blogginlägg, när man vet hur vassa ni brukar vara på denna bloggen så blir man änna besviken på sånt här skräp..

    SvaraRadera
  6. hur faan orkar man att sitta i 5 min och hitta på svenska ord till det talet...

    SvaraRadera
  7. Tyvärr har BB låg lägsta nivå, men som tur var en jävla hög högstanivå¨. Efter regn kommer solsken ...

    SvaraRadera
  8. hahaha det komiska i inlägget är naturligtvis att det i startbilden står "han är nöjd" som svar på rubriken "reaktion på sebs skada".

    Men det är klart, att gnälla anonymt på internet är ju roligare än att sätta ihop 1+1.

    SvaraRadera
  9. En kall dag under försäsongen hade detta klipp eventuellt fungerat på den största Blåvitt-bloggen. Men mitt under säsong?

    Njaa...

    SvaraRadera
  10. K 00:18

    Sluta nicka mitt underbara K!
    You dont know the power of K...

    SvaraRadera
  11. "Vi ska bråka på Gothia"
    Ha ha ha

    SvaraRadera
  12. Tack Frankie för att du stavar "överstens" namn som det stavades innan alla började stavade det med G (typ i samband med revoltens start, precis som om felstavarna aldrig hört talas om honom innan)

    Kan du förklara för mig hur det går till när man ändrar stavning över en natt inom media? Är det en trendsättare som bestämmer eller hur funkar det?

    SvaraRadera
  13. jag tyckte det va kul iaf! :D

    SvaraRadera
  14. Anonym 11:09/ Jag har inte den blekaste om varför vissa morgontidningar (för det är väl bara de som bytt?) gör så. Satt i går och frågade en kollega just det: "undrar varför GP envisas med att stava Gaddafi?" utan något vettigt svar...

    SvaraRadera
  15. Inte lika kul klipp om man kan arabiska...men jag kan förs att man tycker det är kul.

    Ang. hans namn så låter ju den latinska bokstaven g mer likt hur hans namn uttalas på arabiska än ett k. En Peking/Beijing grej alltså. Men har ingen aning om varför alla började med detta på samma gång.

    SvaraRadera
  16. jag fattar inte varför detta ens skulle vara kul att förknippa med sebs skada?

    SvaraRadera
  17. Frankie och anonym 18:15, jag tackar för responsen på stavningsfrågan. Liksom Peking/ Beijing är det kul att fundera kring sådana här grejer.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.