2011/07/10

Sella: "Det var bara jag kvar, men det var gôtt..."

8 kommentarer:

  1. sella e en för go gubbe alltså.

    SvaraRadera
  2. Robin Söder måste få mer chanser framöver, för jag är helt övertygad om han kommer bli en superstar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Robin Söder måste få mer chanser framöver, för jag är helt övertygad om han kommer bli en superstar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Båda är grymma. För övrigt tycker jag stillbilden från reportaget gör de båda rättvisa utseendemässigt..

    SvaraRadera
  5. Synd att Söder blev blåst på årets mål med en halvmeter då "Hjalle" skjuter honom i bakhuvet!

    Men de e bara fortsätta med denna variant. Dock tror jag det är lättare att skjuta på en större skalle, typ JJ.

    SvaraRadera
  6. Kan ni inte lägga ut intervjun med haglund i paus också? :)

    SvaraRadera
  7. Stefan selakoviccccc, Stefan selakoviccc sjöng vi den dan... Men jag kallar honom som alla:sella!!! :)

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.