2009/08/24

Glad Påsk Djurgården

15 kommentarer:

  1. Superettan här kommer djurgårn.. Superettan här kommer djurgårn.. Superettan här kommer djurgårn..

    SvaraRadera
  2. Bästa ramsan någonsin! Cred till den som kom på och fick igång den. För den måste ha varit spontan va, inget som planerats innan att om det står 4-0 till blåvitt så...?

    SvaraRadera
  3. haha nä var en grabb brevid mig som körde igång den, han fick försöka en 3-4 ggr innan folk fattade dock.

    SvaraRadera
  4. Var det bara jag som lyckades filma den här höjdpunkten! Över 60000 visningar sedan april :-)

    SvaraRadera
  5. Vad sjunger dom mer än glad påsk djurgården?

    SvaraRadera
  6. Så jävla skönt och trycka dit gårdarsvinen! Ett nytt förödmjukande nederlag väntar dom.

    SvaraRadera
  7. Glenn: 4-0 till blåvitt

    SvaraRadera
  8. Jag måste bara poängtera att ni som åker upp och stöttar killarna på plats i Sthlm är HJÄLTAR!!!!!!!

    Sen kan jag bara påpeka att jag tvingats förklara att jag alls inte är inne på en bögsajt när folk passerat förbi samtidigt som jag har eran startsida uppe som den ser ut nu....pinsamt!

    SvaraRadera
  9. Loser Blåvitt2009-08-24 16:43

    Herregud Blowit , när fan ska ni lära er , snackar alltid skit om era motståndare sen kommer det en knäpp på näsan få höra vem som hörs högst idag då? Vinner gör säkert ni men det skiter jag totalt i visa att ni är ngt?! Visa det ikväll så kommer jag aldrig bry mig om Blowit då är ni en fartrand sen . FORZA DJURGÅRDEN I UR OCH SKUR, till skillnad på er MEDGÅNGARE!

    SvaraRadera
  10. Haha! Tack. "Medgångare", det var intressant. Kul dessutom att du skiter i hur det går i matchen... Intressant supporterskap.

    Härlig ramsa. Ja.

    SvaraRadera
  11. Och det är väl inte så konstigt om ni hörs mest idag? Er hemmaplan ju?

    SvaraRadera
  12. Usch vilken skitmatch. Var på plats på Stadion och det var verkligen inget att se. Enda ljusglimtarna var Kim, Gurra och till viss del Seb.

    Nu kräver vi bättring!!

    SvaraRadera
  13. Bäst var Bjarnarson o Kim i ett annat jävligt blekt blåvitt....

    SvaraRadera
  14. Var Elmar bra??

    SvaraRadera
  15. Jo, Bjarnar var pigg..

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.