2009/08/18

Alternativa Shopen: Sensommarnyheter

10 kommentarer:

  1. hahaha janne p-motivet är ju helt klockrent.

    SvaraRadera
  2. Johnny Ekström var på restaurang med några polare. De var sugna på en köttbit. Kyparen frågade hur de ville ha köttet och hans polare svarade "Medium". Johnny ville däremot ha sin "Large".

    SvaraRadera
  3. Någon som vet varför Pontus Wernblooms t-shirtar tagits bort? Skulle gärna vilja ha en sådan!

    SvaraRadera
  4. Anonym 21:00/ Vi har ett jätteutbud av motiv och försöker variera dem ständigt. Vi kan dock lova att Pontus-motiv återkommer!

    SvaraRadera
  5. anonym 20:54- är det en true story?

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. anonym 21:11

    Är du en true människa?

    SvaraRadera
  8. Bröd pitts2009-08-18 17:48

    Skulle vara häftigt om det i framtiden finns något motiv med blåvitts skönaste lirare någonsin - Johnny "Il cyklone" Ekström!! Eller det kanske finns?

    SvaraRadera
  9. När jag ska beställa och betala via internetbank kommer jag till en sida där det står att jag ska klicka mig vidare. men det finns ingen vidare knapp det bara står

    Bekräfta beställning

    Kontrollera detaljerna för din beställning. När du är nöjd klickar du på "Bekräfta beställning". Därefter får du en bekräftelse via e-post.

    De beställda produkterna skickas inom 2–3 arbetsdagar.

    Och efter detta står mitt namn och allt sånt, men ingen vidare knapp. hur gör jag?

    SvaraRadera
  10. Anonym 21:24/ Kundtjänst på engelska finner du här!

    Jag gick igenom köpstegen nu och hittade inget problem att handla. I värsta fall kan du väl köpa med Visa-kort eller liknande om kundtjänst inte kan hjälpa dig...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.