2009/05/30

Pontus "Boom-Boom" Wernbloom

35 kommentarer:

  1. Skulle varit kul med lite köttningar

    SvaraRadera
  2. Hittade tyvärr inga på de matcherna jag hade på datorn.

    SvaraRadera
  3. Lycka till - Och välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Najs gjort! , Lycka till Pontus du kommer för alltid ha en plats i mitt blåvita hjärta . <3

    SvaraRadera
  5. Lycka till nu PW!

    Hoppas du kommer att ge lika sköna intervjuer på klingande flamländska! Det hade vart nåt.

    Krossa BP!

    SvaraRadera
  6. Helt otroligt bra Crumbs - som vanligt! Denna borde nästan visas på Gamla idag...

    SvaraRadera
  7. fan vad jag kommer sakna dig!

    SvaraRadera
  8. Gårdabögen2009-05-30 12:08

    Älska Boom-Boom!

    SvaraRadera
  9. Skön låt. Artist och titel?

    SvaraRadera
  10. Nu är dagen här, dagen man inte ville skulle komma. Hade hade hoppats på att Pontus speed inte skulle vara tillräcklig för att utlänska klubbar skulle vilja ha honom. En dröm var att han skulle vara kvar här i Blåvitt hela karriären.

    Men tack för alla härliga stunder Pontus. Det har blivit många sen den dagen jag såg dig på Rambersvallen när vi vann mot Häckens b-lag. Det var matchen innan din premiär mot Wolfsburg. Kommer aldrig glömma.

    Lycka till, och välkommen tillbaka
    //Daniel

    SvaraRadera
  11. 12:13/ ela miss li, vad låten heter vet jag ej, oh boy??

    SvaraRadera
  12. Någon som vet var man kan få tag på guldmatchen mot Trelleborg 2007? Sånt sjukt go stämning!

    SvaraRadera
  13. hahaha, å gud vad jag älskar hans "målgest" från gudmatchen. oslagbart!

    SvaraRadera
  14. Jag kommer aldrig glömma Pontus mål i guldmatchen. Kan fortfarande inte fatta att detta är hans sista match, jag får tårar bara jag tänker på det. Det känns nästan som att det är en familjemedlem som flyttar från Göteborg. Pontus, om du läser detta, du måste lova att det blir Blåvitt den dagen du flyttar hem till Sverige igen. - Tack för alla underbara stunder du gett oss!!

    SvaraRadera
  15. Det jag inte förstår är varför Pontus vill flytta? Allt funkar i laget han spelar nu, han får spela, det går bra, han spelar definitivt inte för nåt skitlag, Blåvitt har bästa supporterskaran man kan fråga efter, och Pontus har nära till både polare och familj. Varför vill du härifrån Pontus?

    SvaraRadera
  16. Jag älskar dig Pontus!!! Lycka till i Holland...

    SvaraRadera
  17. Lycka till pontus, välkommen tillbaka när du tröttnat på europa

    SvaraRadera
  18. Anonym 12:43: Så han kan tjäna stora pengar å slippa oroa sig för framtiden - det sista orosmolnet på Pontus himmel. Lägg till det bättre motstånd, bättre träning och voila, om ett par år har vi världens bästa spelare tillbaks på Kamratgården.

    SvaraRadera
  19. "Vägen hem har jag lärt mig själv om samma änglar skulle kalla på mig en dag." - Pontus Wernbloom i dagens matchprogram.

    SvaraRadera
  20. Boom-Boom =)

    SvaraRadera
  21. Pontus Wernbloom looks good in the morning, carried away, by a blue-white shadow!

    SvaraRadera
  22. I say "boom, boom, boom". Everybody say "Wernbloom" -WERNBLOOM!

    Skön låt

    SvaraRadera
  23. jätte bra video! förutom musiken, den där låten skulle passa bättre ihop med Robin Söder..

    SvaraRadera
  24. Får ju rysningar av detta! Vill inte att du ska flytta!

    SvaraRadera
  25. haha. Fan va lik pontus är johnny drama i entourage när han skrattar på 0:37 hahahaha.

    SvaraRadera
  26. Ar Pharazon2009-05-30 18:43

    Fan vad klockrent, grymt bra passande låt också får jag säga.

    SvaraRadera
  27. Blåvitt-hetere!2009-05-30 19:46

    Grym musik, nu måste jag tanka ner litet miss li då. ;)

    SvaraRadera
  28. Ett värdigt avslut it is!

    SvaraRadera
  29. Rätt o slätt älskar dej,du kommer väl tebax?....snart..

    SvaraRadera
  30. .M. sa...
    Skön låt. Artist och titel?


    Det är Stockholmsbruttan "Miss Li" med låte "Oh boy". Lite soft men "kärlek".

    SvaraRadera
  31. Grymmt låtval

    SvaraRadera
  32. Wernblom kommer saknas! Tack för alla fina år.. hoppas allt går så in i helvete bra i holland. we love u! :)

    SvaraRadera
  33. Välkommen tillbaka, världens bästa Wernbloom <3

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.