2009/01/20

En röst på BaraBen är en röst på Göteborg!

STORA BLOGGPRISET Nu är Aftonbladets omröstning till Stora Bloggpriset i full gång. Jag tänker inte skriva någon lång utläggning om varför ni bör rösta på oss på BaraBen. GÖR DET BARA! Och se till att alla andra gör det, intresserad som ointresserad. Dina familj, din granne, din flick-/pojkvän och hennes familj, dina vänner, dina fiender och alla andra för den jävla delen.

Se till att vi får ytterligare en TITEL till Göteborg!


http://wwwapp.aftonbladet.se/bloggpriset/index.jsp

30 kommentarer:

  1. Ska räcka med de intresserade för att vinna detta.

    SvaraRadera
  2. hade nog röstat om inte detta kommit upp.

    SvaraRadera
  3. Vad är priset?
    Dags att ta bort detta inlägg!

    SvaraRadera
  4. haha, ni finns ju inte ens som alternativ?

    SvaraRadera
  5. jo nu finns ni. Konstigt, första gången jag klickade stod ni inte ens med...

    SvaraRadera
  6. pinsamt! ta bort.

    SvaraRadera
  7. http://img512.imageshack.us/img512/8578/bojkottcopycl1.jpg

    puh!!! tur att det inte är bojkott av aftonbladet längre...hade det gått o rösta då?

    http://ifkgoteborg.blogspot.com/2007/09/totalbojkott-av-aftonbladet-ret-ut.html


    allt är glömt o
    förlåtet...Kappvändare?

    SvaraRadera
  8. Tack för påminnelsen, hade fanimej glömt av det annars!

    SvaraRadera
  9. Fan va folk är negativa. In och rösta nu förfan! Hur härligt hade det inte varit om favoritbloggen hos oss Blåvita hade tagit Aftonbladets pris framför näsan på clownen Laul?!

    SvaraRadera
  10. ja tycker gott o väl min blogg är bra den med!

    pappamedbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  11. jag röstade på laul,
    eftersom pappamedbarn inte fanns med.

    SvaraRadera
  12. Det är fantastiskt roligt att samtliga som läser Baraben tycks vara baraben-hatare.

    SvaraRadera
  13. Fel slutsats käre vän. Inte nödvändigtvis barabenhatare. Känns bara lite löjligt att tigga röster till en AB-styrd tävling.

    På tal om inget annat; Grymt debattinlägg Olof!

    SvaraRadera
  14. Håller med fullständigt.
    Visst, AB-bojkotten är ju avblåst men det osar katt.

    Är BB och AB ett nu?

    SvaraRadera
  15. Håller med fullständigt.
    Visst, AB-bojkotten är ju avblåst men det osar katt.

    Är BB och AB ett nu?

    SvaraRadera
  16. Nu lade ni ribban själva. Har svårt att lägga en röst på denna bloggen i och med inlägget. Så otroligt lågt och sänker bloggen till en nivå som jag inte trodde den kunde nå!!

    SvaraRadera
  17. Sist jag kollade gällde den där bojkotten år 2007 ut.

    SvaraRadera
  18. Är det så märkligt att lägga en länk till omröstningen? Jag tycker snarare det hade vart konstigt om vi inte gjort det.

    SvaraRadera
  19. hade det inte varit nån röstning för nån skit blaska kanske jag hade gett det min röst men njae..

    SvaraRadera
  20. Absolut inget fel att länka till omröstningen men det kunde räckt med det, nedan tillägg känns bara pinsamt och onödigt, jag rösta men gjorde det för att jag gillar bloggen och det är väl det omröstningen gick ut på?

    ''Och se till att alla andra gör det, intresserad som ointresserad. Dina familj, din granne, din flick-/pojkvän och hennes familj, dina vänner, dina fiender och alla andra för den jävla delen.
    Se till att vi får ytterligare en TITEL till Göteborg!''

    SvaraRadera
  21. Håller med ovanstående...

    helt sjukt pinsamt, jag hade röstat idag, imorgon, iövermorgon om det var så men inte nu, SKÄRPNING!!!!

    SvaraRadera
  22. Kasst att folk inte röstar, är publicitet kring IFK Göteborg på riksnivå vid vinst!

    SvaraRadera
  23. W 17:24/ Klart folk röstar. Det är bara samma par tre idioter som spammar här som alltid spammar i trådarna när någon vågar sticka ut hakan från under janteparaplyt....

    SvaraRadera
  24. Sportchefen har röstat...

    Vassego :)

    SvaraRadera
  25. Jag röstade på Laul.

    SvaraRadera
  26. Sherlock Holmes:

    Vågar sticka ut hakan? Jante? Ja jävlar, huvudet på spiken, verkligen...

    Jag röstade på Birro och det skäms jag inte en sekund för.

    SvaraRadera
  27. Schysst blogg, fattar varför du är populär.
    kolla gärna in min blogg.
    www.sportbloggaren.blogg.se

    SvaraRadera
  28. Röstfiske!!

    :)

    SvaraRadera
  29. En röst på Baraben är en röst på etablissemangets Göteborg. Avenyn, Göran J, Kronér, Göteborgskalaset, det goa. Ja, ni känner typen.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.