2008/11/18

Välkommen till 2000-talet

BILJETTPREMIÄR Försäljningen av årskorten har inte ens dragit igång. Men redan nu kan nog den dummaste frågan koras, hittad på allas vårat favoritforum:
Namn: "xxxxxx" » Svara inlägg
Sänt: 2008-11-18 17:27
Kan någon förklara för mig hur den här "skriv in siffrorna på kortet så kan du köpa hur mycket som helst"-grejen fungerar? Känns som den mest osäkra metoden någonin eller? Vem som helst som håller i/har fotat ens bankkort kan köpa med det på internet?
VÄLKOMMEN TILL 2000-TALET!

13 kommentarer:

  1. Ja den var dum. Nästan lika dumt som hur eran korvgubbe fick panik då han var sen med att regga sig. Nästan.

    Humor på hög nivå Peeman. Nästan lika hög nivå som 1000apor. Nästan.

    /Fnyq

    SvaraRadera
  2. Haha, sikken jävla jockmockskille. Har han aldrig handlat på internet tidigare eller?

    SvaraRadera
  3. Ta bort det här skitinlägget.

    SvaraRadera
  4. Peeman = Korven Ahlberg?????
    Lika kassa båda två.

    SvaraRadera
  5. verkligen hög nivå. motiverat inlägg verkligen. hur går det för dig själv i livet egentligen?

    tjo

    SvaraRadera
  6. Vafan menar han/hon?

    SvaraRadera
  7. Är man 19 år och INTE har huve under armnen så borde man känna till de här!

    SvaraRadera
  8. Jaha, det var ju..

    roligt..

    ?

    SvaraRadera
  9. Ni sjunker ju för var dag som går...I början hade ni ofta roliga poänger, bra krönikor etc. Nu har åtminstone era sk. "Skämt" fallerat brutalt på sistone. Finner ni något egenvärde i att klanka ner på folk? Pajas

    SvaraRadera
  10. Va fan, publicera mitt nick också så man får lite status!
    BaraBen- Jersa... Gillar det skarpt.

    Fast jag måste säga att jag fortfarande tycker att det är en osäker metod. Även om den funnits länge (och jag själv använt den). Fast jag är ju bara 19 år gammal.

    SvaraRadera
  11. anonym 22:51/ jo för hela bloggen blir ju jättedålig av ett litet mongoinlägg...

    detta var dock tråkigt, hört talas om sparka uppåt och inte neråt "peeman"? vad är du för jävla mupp?

    SvaraRadera
  12. Skönt att få röra om lite i grytan bland alla surgubbor och surgummor :)

    SvaraRadera
  13. 23:43//
    Läs om läs rätt...

    Jag skrev: Nu har åtminstone era sk. "Skämt" fallerat brutalt på sistone.

    Jag antydde inte alls att hela bloggen var kass, bara att många inslag på sistone varit osmakliga...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.