2008/11/19

Curva nordost: 2009 års mentalitet

(Klicka på bilden för fullstor version)

25 kommentarer:

  1. Fuck J,L....N1,N2 Sudouest...Odio Aik,DiF,Hif....Veterani regna !!

    SvaraRadera
  2. Inte klockren, men håller på att skratta ihjäl mig varje gång jag trycker upp bilden ändå ...

    Jag kanske hör hemma i den kurvan?

    SvaraRadera
  3. den bilden va ju gammal

    SvaraRadera
  4. anonym 11:04/ Jo den är gammal så till vida att den spridits bland Baraben-folk, men ny till "allmänheten".

    SvaraRadera
  5. jag kan fortfarande inte boka ett skit, kommer in på bokningssidan men där kan jag inte ens välja ett arrangemang, allt är bara vitt vitt vitt?!?!

    SvaraRadera
  6. Liknande problem här, i två timmar har jag nu varit inne på bokningssidan utan att få mina biljetter då hela sidan är trög som fan och jag inte hinner välja ut mina 12 biljetter innan jag loggas ut automatiskt. Skitdåligt av IFK att inte ha bättre kapacitet än så här faktiskt!

    SvaraRadera
  7. Testa firefox!

    SvaraRadera
  8. Ni kör förmodligen IE, byt till Firefox.

    SvaraRadera
  9. brakade hemsidan ner idag kl9???

    en annan pers bokar till mej så ja har inte behövt oroa mej men det är ändå ball o vet o IFK lärt sig!!!



    /B

    SvaraRadera
  10. Jag har firefox, det är inte det som är problemet utan sidan i sig som är seg som fan och har massa buggar...

    SvaraRadera
  11. Jag har nyaste firefox men det funkar fan inte för mig heller!

    SvaraRadera
  12. Efter 11 försök gick det för mig.

    SvaraRadera
  13. Skönt för dig. Någon film du kan rekommendera?

    SvaraRadera
  14. Hur ligger det till med klacken egentligen, spelar det någon roll om man köper på J eller H? Eller kommer man kunna gå in på vilken som sen med klackårskort?

    SvaraRadera
  15. jag håller med anonym 19/11/08 12:30, Vill också veta detta!! merda

    SvaraRadera
  16. Wiggum:

    Hehe, vi tänder alla på olika saker. En del på nakna damer och en del på biljettbokningar. ;-)

    /Fnyq

    SvaraRadera
  17. Kurva betyder hora på polska

    SvaraRadera
  18. 19/11/08 12:30

    Det spelar ingen som helst roll!

    SvaraRadera
  19. jag kunde boka i explorer och testade sedan för skojs skulle att reservera i ff också. funkade kanon. ni får lära er lite mer gubbs .

    SvaraRadera
  20. Var det nödvändigt att skrämma bort alla från L1? 8 bokade...

    SvaraRadera
  21. kurwa
    er sektion går ju åt som smör...NOT

    SvaraRadera
  22. Anonym Anonym sa...

    kurwa
    er sektion går ju åt som smör...NOT

    20/11/08 10:08


    Det är vad som kallas höjden av idioti. Detta är en drift med alla supersektioner som startats. Tror du mig inte så kan du få informationen att BaraBen-gänget och deras crew på cirka 35 pers har köpt sina biljetter på en annan sektion än den "curva" som finns här på bilden.

    Genious.

    Men så finns det så jävla många clowner där ute som tar livet på för stort allvar att de allt för ofta missar vad som är en drift med dem själva. Just det, med DIG. Flarne.

    SvaraRadera
  23. Åh fan.
    Det framgick inte riktigt när det började Fäjsbokas om Curvan för några veckor sedan. Inte heller när inlägget slängdes upp här på bloggen för att sedan plockas ned omgående igen.

    Men det är kul att ni har humor.

    SvaraRadera
  24. Laphroaig Baraben:
    Inte dåligt. Tycker du driften känns lyckad, när uppenbarligen ingen köper på sektionen?

    Å andra sidan, vem är jag att klaga på att ni driver med er själva. Det är ju trots allt Baraben som startar allt alternativt, alternativa resor, alternativa bloggar, alternativa shoppar, alternativa levande sittplatser och alternativa zupersektioner.

    Men lycka till med er 8-personerssektion. Sittplats gone wild. Ja jävlar... nog är det humor alltid.

    SvaraRadera
  25. Anonym Lejonet Leo sa...

    Laphroaig Baraben:
    Inte dåligt. Tycker du driften känns lyckad, när uppenbarligen ingen köper på sektionen?


    Är du idiot eller låtsas du? BaraBen har köpt mer än 50 platser på en annan sektion. Jävlar vilka retards det finns där ute.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.