2008/11/24

BaraBen rankar: "Jag har ju tagit SM-guld och så..."

PLATS 87 Vi har bestämt oss för att gräva lite i Youtubes arkiv och sätta ihop en lista som vi kallar "De 100 mest minnesvärda youtube-fotbollslippen". Det skall direkt sägas att det är en kaos-lista och vi strävar inte efter att nummer ett verkligen skall vara nummer ett. En persons åsikt kan lika gärna vara att nummer hundra på vår lista är nummer ett på någon annans. Det blir mycket Blåvitt, en del snygga mål och en rad dråpliga ögonblick. Allt i en salig blandning.



På plats åttiosju hittar vi för första gången Bengt Andersson på denna lista. Det roliga med detta klippet är egentligen att han som tar emot samtalet inte verkar ha någon koll på vad som hänt...

15 kommentarer:

  1. Erling detta är nog din bästa programidé någonsin! Bra gjort!

    SvaraRadera
  2. programidé? johannes 11 verkar vara lite trög. detta är inte en tv-kanal, det är en blogg.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. ja det klippet var ju fräscht. och roligt. jätte.

    SvaraRadera
  5. Vilken ärekränkning! Vet han alltså inte vem den attraktive är?! Själv satt jag bredvid honom på Blåvitt-Norrköping. Som ett möte med Gud Fader själv.

    http://simonpank.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Lika lyckat som en inspark från BP 2007.
    Eller ett misslyckat skämt är kanske också ett skämt?

    SvaraRadera
  7. Anonym 20:30: Men de är väl ändå rörliga bilder som visas, via youtube. Och senast jag kollade så hade youtube endel rörliga bilder...

    Oavsett om jag valde fel ord, så antar jag att du förstod vad jag mena. I annat fall undrar jag vem de är som är trög!

    SvaraRadera
  8. Den här var riktigt boooooring! Men de andra har varit jävligt roliga, så jag förlåter er.

    SvaraRadera
  9. Vad är grejen med alla fjantar som går in i kommentarsfältet o skriver "Gud vad tråkigt bla bla".
    Din åsikt är som damfotboll, betydelselös.

    SvaraRadera
  10. johannes11/ Du är pinsam. Lägg ner.

    SvaraRadera
  11. Vad är det med er? Lätt roligaste klippet hitills, exremt roligt när han frågar om han skall signera skateboarden. Ja det kan la du göra då. Bengan är grymt skön!

    SvaraRadera
  12. Bengan är kungen! Fan va värd det guldet han va förra året!.

    SvaraRadera
  13. Anonym 23.55:

    Det kallas att uttrycka sin åsikt. Gillar du inte detta rekommenderar jag en flytt till Nordkorea.

    SvaraRadera
  14. haha vadå tråkigt?

    Det är så mycket bengan det kan bli! hahaha älska bengan föralltid!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.