2007/12/13

Lika som bär(?)

Välkommen till mesta mästarna Lennart...förlåt, Daniel...

16 kommentarer:

  1. Avgjort, lill-Alex måste skaffa mustasch.

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt synd att inte fler människor i allmännhet skaffar sig en mustasch. Faktum är att en ansenlig mängd människor (främst män) ser väldigt bra ut i denna prydnad. Har själv testat men inte riktigt vågat. Brukar vid rakningen spara överläppen till sist för att se hur det ser ut. Man står och speglar sig med ett slags dumflin, då man har svårt att förlika sig med en mustaschprydnad. Feg är vad man är.
    /J Fante

    SvaraRadera
  3. Om en mustasch kan få lill-Alex att avgöra finalmatcher i UEFAs regi så tycker jag definitivt att han ska börja odla.

    SvaraRadera
  4. Det är nåt speciellt med idrottsmän med mustascher. Saknar det oerhört

    SvaraRadera
  5. Mitt stora komplex här i livet är den klena mustachväxten, om jag inte haft en sån moppefjunig stackare så hade jag lätt burit nått som gjort en Bismarck grön av avund. Istället så blir det mest en hitler-muche och några bleka strån på sidan av, hur kul är det!?

    När jag efter en semester för några år sedan sparade ut s gott det gick så såg jag, på bilderna iaf, ut som ett äkta prakt-mongo!

    Märkligt det där med moppefjunen förövrigt, för jag har en väldigt jämn och tät skäggväxt... hmmmmmmmmm

    SvaraRadera
  6. Mustasch är hett! Tro mig...

    /Roffe

    SvaraRadera
  7. Kan inte alla blåvita lirare skaffa sig en fräsh mustasch? Fan vad macho

    SvaraRadera
  8. Hehe, varje gång man sparar mustaschen till sist under rakningen så känner man ju sig som en tysk porrstjärna

    SvaraRadera
  9. anonym 22:46: Det skulle vara riktigt kul att se, framförallt Bärkrots :)

    SvaraRadera
  10. bygge >>
    vad är fräsh?

    /Roffe

    SvaraRadera
  11. Nej mustasch och riktiga raggarnamn ska fotbollsspelare ha. Göran, Kent-Åke eller för all del Lennart

    SvaraRadera
  12. Ok, där kom den alltså.

    Tror (och hoppas) ändå att det finns större spelmässiga än utseendemässiga likheter herrarna emellan.

    Cred till dig Erikbe, som lyckades snoka fram en bild på Lennart. Han är ta mig fan inte överrepresenterad på den elektroniska motorvägen.

    SvaraRadera
  13. haha så jävla skön!
    men seriöst hur mycket kommer lill-Alex få spela?

    SvaraRadera
  14. Det blir nog en hel del spel för den pôjken kan jag tänka. Platsen bredvid PW tas väl av den med bäst form?

    SvaraRadera
  15. kattmorfar

    På http://www.erikbe.com
    /ifk/lennartjari.jpg kan du se bilden på Lennart i sin helhet

    SvaraRadera
  16. Glöm inte Timothy i "Tomtar på Loftet"
    http://tinyurl.com/2l33zu.

    Serien:
    http://tinyurl.com/35wvt9

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.