2007/11/15

Shaaban klar för Blåvitt?

SILLY SEASON Vi minns hur AIK presenterade Ali Gerba som nyförvärv för två år sedan. Strax därefter presenterades han som IFK Göteborgs spelare. Nu "presenterar" AIK-sidan "Gnagarforum" Rami Shaaban som klar för IFK Göteborg:
"Rami Shaaban sägs dessutom vara klar med sitt val, det blir IFK Göteborg som presenterar honom som nyförvärv nästa torsdag."
Så vi antar väl att han inom kort presenteras som klart nyförvärv för Hammarby IF?

Shaaban eller Hugosson?
Stenman eller Dahlin?
Nadj eller Målvakt X?
Snart lär vi bli varse...

25 kommentarer:

  1. Spännande det här med Rami, helt klart.

    Länktips: www.tjongboll.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Samtidigt har "sveriges bästa blogg" bredsida.se vaknat till liv och skriver i sitt första inlägg på två veckor att han är klar för Bajen...

    Spännande målvaktssoppa i år. Alla väntar på att Rami skall bestämma sig, sen är det Hugossons tur. Samtidigt står Touray och velar om han ska skriva på nytt kontrakt och Alvbåge, Eddie G och Johan Dahlin knackar på dörren till allsvenskan igen...

    Kan bli en del målvaktstransfers närmsta veckorna.

    SvaraRadera
  3. Erling/ Bredsida har ju snott den "nyheten" från ett rykte på Bajens svenskafans-forum.

    SvaraRadera
  4. Nu får ni börja skaffa er bättre koll på bara ben, klart bättre koll hos bara bröst. De får till och med sitta med i nyhetsmorgon.

    SvaraRadera
  5. Jobbigt med folk som skriver ett meningslöst inlägg utan innehåll bara för att länka till sin blogg.

    Ta detta som ett råd: folk blir bara irriterade. Både här och på Svenska fans. Vi känner till era bloggar. Är vi intresserade av att läsa dem så gör vi det själva.

    SvaraRadera
  6. jag tar Shaaban 7 dar i veckan framför alternativen, så det blir självklart inte han, jag har alltid fel och får aldrig som jag vill.

    SvaraRadera
  7. Jozo, betyder det att du inte ville ha Tobbe?

    SvaraRadera
  8. Hoppas, hoppas!!

    Så mycket bättre än de alternativen som finns.

    SvaraRadera
  9. shaaban e hästlängder för bra för blåvitt. tyvärr.. lyckas håkan locka hit honom så är det utan tvekan den på förhand största, bästa och sexigaste värvningen på mycket länge!

    SvaraRadera
  10. mario teran:

    Moget språk! Skärp dig!

    SvaraRadera
  11. En stad, ett lag, en målvakt - ALVGöteborgBÅGE!


    /Ese

    SvaraRadera
  12. anonym 17.02

    Får jag fråga varför i hela helsingland Rami är för bra för Blåtitt? Är Fredrikstad bättre än Blåtitt? Kom Fredrikstad på en bättre tabellplacering än Blåvitt? Är Fredrikstad bättre än mesta mästarna? Jag fattar inget?

    SvaraRadera
  13. "bara bröst"? "blåtitt"? Vad är detta, görs all text man skickar in om till referenser på kvinnliga kroppsdelar?

    SvaraRadera
  14. För att Bengan slutat och vi behöver en rutinerad målvakt. Att Shabaan är en sådan är inget att hymla om.

    SvaraRadera
  15. Kniper det rejält kan jag tänka mig att stå, jag var en hejare i målet på lågstadiet!

    /Roffe

    SvaraRadera
  16. BaraBröst är vår systerorganisation och vi stödjer den till 100%!

    SvaraRadera
  17. Kniper det rejält kan jag tänka mig att stå, jag var en hejare i målet på lågstadiet!

    /Roffe

    15/11/07 18:23


    Glöm det direkt Roffe! Rami ska vi ha. Sämst Hugosson eller Alven. Sista utposten måste vara erfren, där ska ingen junis stå i ett CL kval. Noway!

    Med junis fefererar jag till Dahlin.

    SvaraRadera
  18. Hoppsan! Det slinter och far över tangenterna. Ni begriper vad som menas iaf.

    SvaraRadera
  19. Om Rami kommer te blåvitt kommer han få en boost i karriären och tillslut peta "Isak"...

    /Xezzo

    SvaraRadera
  20. ni som ens tvekar över att rami vore den bästa värvningen för oss i dagsläget e ju helt galna!

    Rami och Isaksson är ungefär på samma nivå i landslaget - vilket borde vara bevis nog för att han är i hästväg den absolut bästa värvningen vi kan göra.

    Jag menar... Isaksson blir nog för dyr... han är faktiskt bara 33 år. Det är ingen ålder för en målvakt... Kanske vi kan hitta någon untländsk målis som jag inte har i tankarna men jag hoppar av lycka om vi spenderar varenda sketen krona vi har kvar i klubben åt att värva rami.

    SvaraRadera
  21. Enligt Håkan i dagens GP så står inte Rami på Blåvitts önskelista...sant? eller bara för att förvirra för konkurrenterna. Vad vej jag? Hade gärna sett Rami i målet, dock inte till vilket pris som helst-lägg helre de pengarna på en kreativ mittfältare alternativ en mål-kung!/Bengt

    SvaraRadera
  22. Jag vet från en mkt säker källa att Rami så gott som klar för Hammarby. Han vill till sthlm eftersom hans dotter bor där.

    SvaraRadera
  23. grattis! det skrev ju bredsida redan om igår...

    SvaraRadera
  24. Klart är att blåvitt i nuläget endast behöver en rutinerad målvakt, en anfallare av klass och en innermittfältare som kan lasta av Olsson och Svensson. I övrigt ser truppen stabil ut(om Sigurdson bestämmer sig för att stanna). Med andra ord öppna plånboken och ta hit Shaaban. Det är trots allt målvaktsposten som måste prioriteras.

    SvaraRadera
  25. Annars kan vi ju värva HBKs Bahne. Han var den klart bästa målvakten i allsvenskan den gångna säsongen. Han gjorde många avgörande insatser som behöll dem i toppen ända tills han skadade sig mot oss.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.