2007/06/29

Old School souvenirer

ALTERNATIVA SHOPEN Med 58 motiv och över 1 100 plagg växer Alternativa Shopen hela tiden. Vi växer utifrån de krav om motiv som ni läsare mailar in till oss på Baraben.com.

Vi har utökat vår Glenn Army-kollektion med bland annat muggar, en musplatta och truckerkepsar. Annars finns vår Ramones-inspirerade "Glennones" och även vårt 1980-talsinspirerade retromotiv kvar inför shopens sommarstädning av motiv.

Baraben.com vill dessutom gärna ta del av souvenirerna när de kommit fram till er köpare. Ta en bild på dig eller din polare i en Alternativ tröja och maila in dem till Baraben.com! Inte bara kan ni få bilderna publicerade utan riktigt bra bilder kommer att belönas rikligt...

Maila Alternativa Shopen med dina egna förslag till souvenirer!

17 kommentarer:

  1. Det är ju kanon detta. Synd bara att tryckeriet aldrig verkar leverera ...

    /Modeskaparen bakom titlar som Blåvitt Majorna och Blåvitt Angered

    SvaraRadera
  2. När fan kommer grejorna? beställde en collegetröja för snart 2 veckor sen och jag har inte ens fått fakturan..

    var vänlig att svara någon kunnig?!

    mvh backaängeln

    SvaraRadera
  3. backaängeln/

    Fakturan kommer ju tillsammans med paketet om du väljer fakturabetalning. Tittar man på Polyshop ser man vilken deras nuvarande beställningstid är. Just nu tar det om jag inte missminner mig 10 arbetsdagar för dem att leverera. Jag fick två paket i veckan och de var väl 2-3 dagar senare än utsatt så för mig tog det 12 arbetsdagar att få dem. Hög press antar jag. Men grejerna kommer ju även om det tar ett par veckor när det är mycket att göra...

    Modeskaparen/ Du bör nog kontakta Frankie, din tröja har nog legat och väntat läääänge hos honom nu.

    SvaraRadera
  4. modeskaparen/ Om du menar förseningarna i våras berodde de på att tryckeriet flyttade från en lokal till en annan. Jag hörde med Frankie och fick den infon. Sen när jag beställde tog det bara 4-5 dagar innan varorna kom med posten och det var nu i Juni...

    SvaraRadera
  5. old school ??? aik syndromet???

    SvaraRadera
  6. Anonym sa...

    old school ??? aik syndromet???

    29/6/07 21:52


    Eh, what?

    SvaraRadera
  7. någon som gillar dom nya baraben trycken? det är ben som logga.

    SvaraRadera
  8. Anonym sa...

    någon som gillar dom nya baraben trycken? det är ben som logga.

    29/6/07 22:46


    Det är väl inget fel på dem. Men de är ju inte speciellt kaxiga eller roliga, inget man direkt skulle köpa.

    Jag vill se fler tröjor med gamla klassiska spelare och klassiska händelser och sånt, typ "UEFA-cup 1982- jag var där" osv...

    SvaraRadera
  9. experten: okej. jag håller på och hjälper till lite grann med tryck. bra att få lite feedback osv. ska nog göra någon vektor senare med spelare.. får se hur det funkar.. men har ni lite mera tips så släng in det, så ka jag pilla lite med det.

    SvaraRadera
  10. vill lämna ett förslag på tryck på kommande tröjor. Varför inte ha ett "anti-stockholm"tryck? Hade vart härligt att dra på sig en tröja med nåt kaxigt om 08orna å gå på stan med!

    SvaraRadera
  11. Jag vill ha den där heta flickan som skrivbordsunderlägg!! BJud på ett sådant och jag lovar att handla lite i shopen...

    SvaraRadera
  12. Jag vill ha en Barsom-tröja. Gärna med en bild på Barsom och texten FRÄLSAREN. Ordnar ni det?

    SvaraRadera
  13. Jag vill med se en tröja som dissar Stockholm, helst alla tre stockholmslagen.

    SvaraRadera
  14. Det enda sanna hatet är ju Stockholmshat!! Fixa en tröja som dissar stockholm så har ni redan nu en köpare!!!

    mvh Backaboy

    SvaraRadera
  15. Vi Firman boys/AIK har ensamrätt på old school. Hade ni bara haft lite koll hade ni vetat att det var vi som myntade detta uttryck.

    mvh

    SvaraRadera
  16. Haha Firman Boys har uppfunnit allt.

    SvaraRadera
  17. måste hålla med när det gäller anti-stockholms tröjor. Den enda sådan tröja som finns bland utbudet är "HATA AIK", och det räcker då fan inte då hatet är större än så!!

    se till att fixa en anti-stockholms tröja som man stolt kan bära!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.