2007/06/27

Hammarby- ett lag i kris!

22 kommentarer:

  1. "jag vill ha guld, som vi EN gång har haft".
    hahahhaha, ja du sparven, det lär ju inte bli fler gånger heller.

    SvaraRadera
  2. Det bästa är att alla relaterade länkar är haschreklam! Grymt!

    SvaraRadera
  3. sicken jävla hillbilly. "möter man lag av lite bättre klass typ Gefle"???...

    SvaraRadera
  4. "AVGÅÅÅ, FÖR BAJENS SKULL!" HAHA.

    SvaraRadera
  5. haha, man känner ju för den stackars a-lagaren... Ser ni hur ledsen han är när han säger: "jag vill ha guld, som vi en gång haft".... Jag säger som plit, EN gång inte mer =)

    SvaraRadera
  6. Det finaste är i slutet av klippet när en av ungarna som står vid sidan av säger "men det är ju inte hans fel..."

    SvaraRadera
  7. hehehe...stor humor=)

    SvaraRadera
  8. anonym 16:31: Du hör inte sarkasmen när han säger gefle eller?

    SvaraRadera
  9. Hehehe så jävla ball. Största idiotenjag sett på länge - det roligaste tycker jag är att han å ena sidan står och aggroluftar sina åsikter utanför en jävla spelaringång och sedna i kameran förklarar varför det måste göras och sedan när reportern frågar om det är så konstruktivt förklarar sig med "man har druckit några öl... irriterad".

    Flane!

    SvaraRadera
  10. Jakob Johansson från start. Fy fan va starkt av Rehn/Olsson

    SvaraRadera
  11. Redan en klassiker!

    SvaraRadera
  12. jag vill ha guld eller iaf lite fin fotboll...

    Så säger alla klubbars suportrar utan tradition..

    SvaraRadera
  13. Jag vill ha köttmur på mittfältet och 1-0 vinster. Det är fotboll.

    SvaraRadera
  14. Mindre kul match hittils gubbar...

    SvaraRadera
  15. IFK-ett lag i kris... 3-0 i 43 minuten till bajen. jag skäms för mitt lag

    SvaraRadera
  16. det är kanske vi som skall säga det dära, det känns faktist mer som vi "Kan vinna emot nykommlingar som Gefle och BP" osv

    SvaraRadera
  17. haha ursäkta, menar örebro istl för Gefle blandade ihop för tänkte bara på att han sa gävle ; P sry

    SvaraRadera
  18. Bland det roligaste klipp ja sett på länge fy fan va roligt.,.,.,!

    SvaraRadera
  19. Det enda guldet han kommer få är norrlandsguld!

    SvaraRadera
  20. haha norrlandsguld, den va bra

    SvaraRadera
  21. Haha han får in sju styken "katastrof" på två minuter!......

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.