2006/12/23

ÅRETS BLÅVITTBILD är korad!

ÅRETS BLÅVITTBILD Så har äntligen upplaga nummer två av "Årets Blåvittbild" avgjorts. Vinnaren, med en förkrossande marginal är bilden på Gaisgården i Blåvita färger som ett par lirare målade om en sen sommarnatt under året. Signaturen JH som skickade in bilden vinner en valfri souvenir ur Alternativa Shopens sortiment. Bilden som blir årets grymmaste Blåvittbild 2006 är följande:


Bild 4- "Twilightzone Gaisgården" (Foto: JH)

Vi vill tacka alla er 61 personer som skickat in bilder och kommer ha någon typ av uppsamlingsrunda för att visa alla roliga bilder som kommit in inom snar framtid. Då vi på Baraben.com just nu går lite på lågvarv i form av en "vintersemester" vill vi samtidigt passa på att önska alla våra tiotusentals läsare en riktigt underbar och Blåvit julhelg!

För övrigt, missa inte mellandagsrean i Alternativa Shopen (som börjar den 27 December!), rena chockrean utlovas på sina håll. Sedan, dags att ta nya tag inför år 2007, året då vi förhoppningsvis (äntligen) kan återvända till den så åtråvärda Allsvenska guldtronen. Hoppet är det sista som överger oss änglar!

11 kommentarer:

  1. tack för ettt underbart år baraben! hoppas ni kör på hårt nästa år när säsongen närmar sig!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar idé det var att måla om Gasigården! Snacka om årets höjdpunkt!
    Och tack Baraben för ett riktigt gött år, jag ser fram emot ett nytt år med smarriga nyheter och bilder:)

    SvaraRadera
  3. god jul på er alla barabenare! Gais gårds bilden va en given vinnare.

    SvaraRadera
  4. God Jul Baraben!

    SvaraRadera
  5. rea i shopen?!? gööööööööööööt! kanske man ska ta och chockhandla lite... ;)

    GOD JUL BARABENS SKRIBENTER, LÄSARE OCH KOMMENTATÖRER!

    SvaraRadera
  6. GOD JUL på er även om jag tycker ni är avskyvärdiga och ni tycker jag är dyslääktiker och elak.visst jag kan vara lite uppkäftig men det är min stil och det gör mig till en person värd att respketer vidare ni får ha det bra hoppas ni åker ur allsvenskan era skattefifflare

    men jag önskar er alla ändå en god jul

    ROBBAN THE ONE AND ONLY

    SvaraRadera
  7. ROBBAN THE ONE AND ONLY .....

    Du har inte alla hästar i stallet

    SvaraRadera
  8. Tack för ännu ett fenomenalt år! Er prestation har varit betydligt bättre än lagets, hoppas grabbarna presterar lika bra på plan nästa år som ni gör här på baraben!

    SvaraRadera
  9. Robban/ För ordningens skull, vilket lag håller du på?

    SvaraRadera
  10. Det gör ont att säga detta men den här sidan är rikigt läsvärd ni gör ett bra jobb men jag gillar er inte det skär sig mellan mig och eran förening men visst alla som gillar fotboll tycker den här sidan är bra ni blandar humor och ironi på mycket begåvat sätt,
    men jag myser varje gång jag ser det går dåligt för er det är bara så och kommer alltid att vara,

    vilket fotbollslag jag håller på vill jag hålla hemligt men det går under beteckningen lirarnas ´lag

    SvaraRadera
  11. Superettan här kommer rödblått!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.