2006/07/23

Dagens lärdom

Vad jag lärt mig från gårdagen: När du dricker alkohol för första gången på ett halvår, och därmed inte behöver särskilt mycket för att fyllna till, spring då inte överförtjust fram till två spelare i laget i ditt hjärta och fyllesvamla om hur mycket du uppskattar dem och vilket troget fan du är. Resultatet blir bara hånfulla leenden från spelarna ifråga och dumstrut på huvudet och bakfylleångest dagen efter. Spelarna ifråga var Mourad och Wernbloom och krogen där detta pinsamma drama med mig i huvudrollen utspelade sig var Lounge. Där lär jag inte sätta min fot på ett tag...Efterlyser nu fler pinsamma bekännelser från andra supportrar därute...

22 kommentarer:

  1. Skällde ut Sebastian Henriksson på bryggeriet för ett gäng år sen, inget jag ångrar iofs, tycker än idag att han var värd kritiken.Hoppas du va snäll mot dom iaf.

    SvaraRadera
  2. Haha jag var väldigt snäll, på gränsen till smörig, usch

    SvaraRadera
  3. Hånfulla leenden? Jag kan garantera dig att de njöt. Så hade ingen bakfylleångest. =)

    SvaraRadera
  4. Kasst av dem att vara hånfulla. Jävligt dålig stil.

    SvaraRadera
  5. Jag tror att dem gubbarna e GANSKA vana vid att det kommer fram människor till dem, fulla eller inte fulla för att tjöta lite eller bara säga att man älskar dem. DET ÄR INGET ATT SKÄMMAS FÖR!!!! ÄLSKA BLÅVITT NYKTER ELLER ONYKTER!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Jag kan väl säga som så att den ena av dem i alla fall svarade och lyssnade lite, även om han såg lite besvärad ut, medans den andra flinade och tittade över huvudet på mig och inte sa ett ord. Gissar att de är rätt trötta på fulla jävlar som kommer fram och beter sig som stalkers;-)

    SvaraRadera
  7. http://expressen.se/index.jsp?a=639372

    SvaraRadera
  8. Älska blåvitt ja.. tråka dom inte på krogen om det inte är för att skicka hem dom..

    SvaraRadera
  9. Skandal att de inte bjöd dig på bärs, eller ens försökte ragga upp dig Becka! ;-)

    SvaraRadera
  10. haha george va kung ju igår på lounge

    SvaraRadera
  11. Vad gjorde George som var kungligt igår på Lounge då? (nyfiken i en struts)

    SvaraRadera
  12. eftersom jag är morbror till Pontus W så kan jag garantera att han aldrig skulle bete så vare så hånfullt eller oartigt på något sätt.
    Han är go mot alla som är goa mot han

    SvaraRadera
  13. Anonymous>> Detta inlägg var inte menat som en attck mot nån person, utan bara som jag skrev, att jag borde veta bättre än att bli full och ösa lovord över spelare när de går ut på krogen och säkert bara vill va ifred med sina kompisar och ha kul. Som sagt hade jag lite ångest över detta idag, men i ärlighetens namn var jag ju fakiskt trevlig, så det är inget att gräva ner sig för. Detta var menat som en smårolig story, inte ett försök att reta upp hela släkten Wernbloom;-)

    SvaraRadera
  14. Jag gav mitt årskort (utgånget) till Jon Inges granne på Linnégatan nyårsaftonen 2000. Tanken var att Jon Inge senare skulle ta emot det som en symbolisk present. Inte mycket vettigt där, jag vet ...

    SvaraRadera
  15. Haha, klockrent förfan! DE var nog inte sura, alla vill väl ha lite groupies efter sig. Vad är annars meningen med att vara känd? ;) Polarn stalkade Niklas Alexandersson häromdagen, sprang förbi honom på vägen hem från Saltholmen å sa åt honom att "Ta i lite nu"... Men det ville inte Alex, det var ju trots allt match i dagarna :)

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  17. haha ja såna gester som det med det utgångna årskortet känns ofta väldigt fina och storstilade när man är i berusat tillstånd, fast inte lika storstilade dagen efter;-)

    SvaraRadera
  18. har aldrig gjort bort mej men festat en del med spelarna på kanarieöarna,men en polare tog ett kort på mats liljenberg när han dansade med en tjej och sa till han att han skulle visa det för hans fru,då svarade mats gör du det för jag har ingen fru, hahaha,mikael nilsson var den gubben som var klart skönast bjöd på öl tog foton med oss med sin kamera, trevlig som få, träffade han på hockey något senare då jag inte kunde med att hälsa men tror ni inte nisse ropar mitt namn ochgarvar och tackar för senast, kul tycker jag och farsan va med och kunde inte fatta att han kunde komma i håg vår gäng som var på plats.

    SvaraRadera
  19. Vet hur det känns att göra bort sig för Blåvit spelare. Träffade Bengan ute i Kungsbacka gick givetvis oxå fram och berättade om mina känslor för blåvitt och Bengan. Kraftigt onykter var jag. Vi stod och tjötade ett tag så jag sa till honnom att jag var tvungen att bjuda honnom på en öl. Han sa att det var han som borde bjuda mig. Det bliev att jag bjöd honnom på en öl och han mig på en grogg. Det var det sista jag behövde den kvällen men man kan ju inte säga nej till Bengan. Hur det slutade får ni lista ut själva...

    SvaraRadera
  20. För ett par år sedan vinglade jag fram till Hjálmar Jónsson. Jag berättade för honom att han är en strålande vänsterback. Han tittader på mig ungefär som att "driver denna kille med mig eller är han allvarlig". Än idag vet jag inte om jag var allvarlig eller inte...

    SvaraRadera
  21. Det har ju ramlat in en del historier, riktigt underhållande att läsa...Först kom "Fotball Factory", snart kommer vi med uppföljaren, "Fotball Stalkers"- filmen och boken;-)

    SvaraRadera
  22. Your website has a useful information for beginners like me.
    »

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.