2006/07/24

Avdelningen hysterisk skadeglädje

12 kommentarer:

  1. Haha, underbart!

    Hade en peng på kryss i den matchen men det kan jag fan bjuda Unibet på. Heja IFF IFF!

    SvaraRadera
  2. En höjdare var det!

    Olof Persson tycktes vara i chock och dumskrattade i sportens reportage.

    Skånelagen hackar ordentligt-det tackar vi för.

    SvaraRadera
  3. HAHAHA..har inte sett nåt, men va hände med malmö?? var det verkligen 0-3 i hlavlek..? hahaha

    SvaraRadera
  4. f*n att jag missade andra halvlek,jag var bombsäker på att MFF skulle vinna så jag åkte n till stan istället,jag hatar att missa sånt.ser ljust i tabellläget nu,tvåmålsvinst mot AIK och vi är tvåa igen!

    SvaraRadera
  5. Underbart! Det har verkligen varit en Blåvit helg:)Fattas bara att något av bondgårdens super-nyförvärv skadat sig efter en fyllerunda på stan igår!
    //Andreas

    SvaraRadera
  6. MFF hårdsatsar för Europa, brassar, finländare och allt vet vad. Ändå rår de inte på ett gäng talangfulla bönder.. Livet är grymt sa grisen :)

    Skadeglädje är verkligen den sana gjäden! :D

    KROSSA GNAGET!

    SvaraRadera
  7. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,861333,00.html
    Jag kontrar med två resultat

    Gefle - Malmö 4-3

    Blåvitt - West Ham 2-1
    (+ en förlustfri svit på 5 matcher)

    Aftonblaskan hatar verkligen Änglarnas stad!

    //Andreas (igen)

    SvaraRadera
  8. Gud vad gött, nu fick Malmoe känna på det vi kände 94 när vi ledde med 3-0 och loosade med 4-3 mot just Malmoe!

    SvaraRadera
  9. Det var faktiskt en helt sjukt bra vändning. MFF undrar nog vad som körde över dem..

    SvaraRadera
  10. Talangfulla bönder va de nån som sa.....Derry säger jadå. Va tyst det blev ;)

    SvaraRadera
  11. Känns alldeles, alldeles underbart...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.