2006/04/30

Det kom ett brev...

"Hej...

Jag är blåvit kille som är en av finalisterna i en slogantävling på FIFA.com. Den vinnande
sloganen ska pryda Svenska Landslagets buss i Tyskland.

Problemet är bara att två andra bidrag ligger före mig just nu....

Min fråga är om ni på Baraben har lust att via bloggen uppmana andra blåvita att gå in på sajten och stödrösta på mitt bidrag - såvida ni tycker mitt förslag är bäst vill säga...

Förutom äran (och en vettig slogan på bussen) så får jag och min farsgubbe åka till fotbolls-VM i Tyskland och se öppningsmatchen i Munchen den 9 maj. Dessutom skulle det vara kul att se om det går att mobilisera en hel blogg.

Ni kan rösta på:
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/hfc/poll.html?lang=en&team=swe

Mitt bidrag är:
We are yellow, we are blue, we are here to entertain you!

Stort tack på förhand och fortsätt arbetet med en skön blogg.

/Marcus Andersson "

8 kommentarer:

  1. Tyvärr blir det en röst på Skandinavens stolthet...

    Lycka till dock!
    Heja Blåvitt!

    SvaraRadera
  2. Gav en jag med! Kom Igen nu vi knappar in!

    SvaraRadera
  3. Var väl sådär, tyckte inte nån av sloganens var bra.. 2 klämkäcka och 1 överdriven =/

    /tob

    SvaraRadera
  4. Det går inte så bra det här. Svaga finalister över lag tycker jag

    SvaraRadera
  5. du får fan ta å donera lite till supporterfonden då!

    SvaraRadera
  6. Tämligen usla.

    England hade en bra:
    "In It To Win It - England"

    SvaraRadera
  7. Jämfört med i princip alla övriga länder var samtliga svenska bidrag pinsamt dåliga... Fy fan jag skäms.

    SvaraRadera
  8. Varför måste den som vinner åka med sin pappa?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.