2006/03/26

Det ryktas…

…att den verkliga anledningen att Djurgårdens allsvenska premiär blev framflyttad var att ledningen var rädd för att Abgar ”Flamingonäsan” Barsom skulle få fågelinfluensan. Detta på grund av uppgifter att fågelinfluensan har nått Fredrikskans.

...att SOK just nu granskar fotbollslaget ellOS för att de olovligt använt deras namn.

...att Djurgården redan har vunnit Allsvenskan 2006 innan ens premiären har varit. Enligt de flesta "experter".

…att AIK:s nyförvärv Dulee Johnson själv körde flyttbilen efter avskedsfesten i Göteborg.

…att IFK Göteborg detta året kommer att spela i Tippeligan.

…att dessa uppgifter är helt bisarra och saknar någon som helst förankring.

7 kommentarer:

  1. 5 "skämt", men bara det första är roligt...

    SvaraRadera
  2. Hehe Barsoms näsa all over again. Det stående skämtet på Baraben.

    SvaraRadera
  3. Dessa skämt i all ära – Wernblooman, av släktet pontussilago, är årets.

    Ciao.

    SvaraRadera
  4. När är det fruktstund? Hoppas ni hinner med det innan era mammor kommer från jobbet och hämtar upp er.

    SvaraRadera
  5. fan mer seriöst!!!
    Mer "riktiga" IFK nyheter mindre skitsnack

    SvaraRadera
  6. Anonym 1: Bra att du uppskattade nätt av dem iaf! =) Alla är inte så roliga men alla är bisarra och det vad det jag ville få fram.

    Charles banan: Det har varit väldigt mycket serösa artiklar det senaste så jag förstår inte varför du klagar! Vissa kanske inte tycker om humor men då har du nog kommit till helt fel sida. Sedan om det är roligt är en smaksak. Läs t.ex. min senaste artikel om inte den var seriös nog så vet jag inte vad som är det!

    Jag får vara glad att någon uppskattar det iaf. =)

    SvaraRadera
  7. Haha! Jag tycker att allt var kul.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.