2005/06/23

Laul näckar för de svenska fotbollsfansen...


Saxat från Alltid Blåvitts forum:

en kompis kompis till mig (han är bajare) blev involverad i en mejlväxling med laul för ett tag sen. nämnda mejlväxling blev snart ganska hetlevrad, som så ofta är fallet i dessa kretsar. i en bisats i en epistel kallar därför bajaren Laul för "en knubbig sportjournalist" eller nåt ditåt.
varpå Laul replikerar med ordet "knubbig?" och bifogar ett ENORMT FOTO AV SIN EGEN NAKNA ÖVERKROPP, där man då alltså ska notera att robert laul faktiskt inte alls är knubbig. han är inte klok den mannen.



UPDATE: Laul har humor för fan!

14 kommentarer:

  1. kan inte lägga bilden på geocities, tål ingen trafik

    SvaraRadera
  2. fan. det får vi ändra...

    SvaraRadera
  3. Oh gud vad läskigt.

    SvaraRadera
  4. mannen är ju grymt fet

    SvaraRadera
  5. asså jag vet inte om man svär i kyrkan nu men jag tycker att laul är en förjävla skön lirare.
    Det här tycker jag är ett exempel på självdistans och humor.

    SvaraRadera
  6. Robert Laul håller faktiskt själv på Blåvitt!

    Inget snack om saken, det vet jag! För jag har lärt honom det sedan grabben kunde börja gå!

    J

    SvaraRadera
  7. Robert Laul håller själv på Blåvitt!
    Inget skitsnack om honom.
    Jag vet det, för jag såg till att han blev blåvit redan när han började krypa!

    P

    SvaraRadera
  8. david jersenis//
    Jag tycker fortfarande att det bara är läskigt.

    SvaraRadera
  9. Ser att Laul-bilden hittat ända hit.

    Det var jag som fick den skickad till mig efter lite aggresiv mailväxling angående deras hittepå "Real Malmö".
    Lackade ur och kunde inte hålla mig för att kommentera hans backslick, rosa skjorta och pösiga kroppshydda. Fick då bilden bifogad.

    Skickade sen bilden vidare till "bajaren" bla.

    Kindgren

    SvaraRadera
  10. Kindgren/ Har du mer sånt kul material ska du veta att det alltid finns plats för publikation här... ;)

    SvaraRadera
  11. Varför inte maila Laul och berätta för för fettot att han är så fet att han inte borde maila runt mjukporr på sig själv på det här sättet. Bifoga helst också bilden isf!

    SvaraRadera
  12. Det är aldrig försent att banta, inte ens för midsommargrisar som knubbisen på bilden.

    SvaraRadera
  13. Ge er, Laul visar ju prov på humor och självdistans. Mer än man kan säga att många utav er "bloggare".

    SvaraRadera
  14. anonymous/ Sluta gömma dig Laul vi vet att det är du. Du får gärna bidra med mer material här om du vill. Och detta har ju publicerats i all sann humoranda med, knappast som någon hånfull bild utan som det skämt det var...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.